Verzendkosten en levertijd De verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht van het pakket. Nederland Brievenbus: Brieven of pakjes die door de brievenbus kunnen € 5,00 Nederland Pakketten: 0 kg tot 10kg | € 7.50 | 10kg tot 30kg | €15.00 | 30kg> | €20.00 |
Bij bestellingen boven de €75,00 worden geen verzendkosten berekend, (Ned). Er worden geen verzendkosten berekend bij aankoop massagetafels en/ of Massagestoelen, (Ned). - Voor elk tweede pakket of opvolgend pakket bij een massagetafel worden de standaard verzendkosten doorberekend.
- Wat in de doos past bij aankoop van een massagestoel worden geen extra kosten voor berekend.
DPD Wij versturen al onze reguliere pakketten met DPD (uitzondering van brievenbuspakketjes, die gaan via PostNL). Op de dag van verzending ontvangt u van DPD een mail met daarin de te verwachten afleverdatum/tijd. (Mail niet ontvangen? Kijk in uw spam-folder) Dit kunt u middels die betreffende mail zelf ook nog wijzigen tot een uur voor de aflevertijd. Dit kunt u wijzigen: aflevertijd - afleverdatum - afleveradres. Indien u niet thuis bent op het aangegeven tijdstip kan het zijn dat de koerier het bij de buren afgeeft of bij een pick-up point brengt. U bent dan zelf verantwoordelijk om dit (op tijd) op te halen. Als dit niet opgehaald wordt en bij ons terugkomt willen wij dit uiteraard opnieuw versturen. U bent dan zelf verantwoordelijk voor de extra kosten. België Brievenbus: Brieven of pakjes die door de brievenbus kunnen € 7,50 België Pakketten: 0.5kg tot 10kg | €9.95 | 10kg tot 30kg | €15.00 |
Er word een kleine bijdrage in de verzendkosten berekend van €5.95 bij aankoop Massagetafels en/ of Massagestoelen, (België). Voor verkopen en verzendingen buiten Nederland of België, mail naar info@massagewebshop.nl voor een passende offerte. Massagewebshop streeft er naar een bestelling binnen 3 werkdagen na ontvangst van betaling te verzenden naar het opgegeven adres, echter kan het zo zijn dat een artikel niet of onvoldoende op voorraad is waardoor de verzendtijd enkele dagen langer kan duren. Aangezien wij met een klein team werken kan het zijn dat wij u niet tijdig op de hoogte kunnen brengen van de (verlengde) levertijd, u mag ons dan natuurlijk altijd even bellen of een mailtje sturen. Product beschadigd ontvangen - Controleer uw aankoop bij aankomst. Als er iets mis is, neem meteen contact met ons op. We accepteren geen klachten later dan 48 uur na ontvangst.
- Geeft u neerzettoestemming aan de vervoerder dan geldt dit als een geldige aflevering en kan er in geval van vermissing of schade na aflevering op de aangegeven locatie geen aanspraak worden gemaakt op vervanging of terugbetaling.
- Neem geen kapotte doos aan, als u vermoed dat er iets uit is gehaald.
Veel verdere informatie zie de algemene voorwaarden |